Згідно з п.5 статті 1 Закону України «Про захист прав споживачів»

Гарантійний термін – це термін, протягом якого виробник (продавець) зобов’язується здійснити безкоштовний ремонт або заміну відповідної продукції у зв’язку з введенням її в обіг.

Термін служби – календарний термін використання продукції за призначенням, протягом якого виробник гарантує її безпеку і несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з його вини.

Термін служби дорівнює гарантійному терміну. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного терміну недоліків виробник (продавець) діє відповідно до п.2 ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів».

У разі закінчення гарантійного терміну звернення щодо недоліків не розглядаються.

Гарантійний термін носіння (експлуатації) нараховується з дня продажу через роздрібну мережу або початку сезону (для взуття):

• Зимовий сезон з 15 листопада по 15 березня; • Літній сезон з 15 травня по 15 вересня; • Весняно-осінній сезон з 15 березня по 15 травня і з 15 вересня по 15 листопада. Гарантійний термін носіння (експлуатації) нараховується з дня продажу через роздрібну мережу або початку сезону (для одягу): • Осінньо-зимовий сезон з 1 жовтня; • Весняно-літній сезон з 1 квітня.

Гарантійні терміни товарів, згідно з ДСТУ:

Взуття для дорослого населення: • 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону.